- Selepas pelanggan membuat pesanan barangan melalui ORDER FORM, pihak kami akan menghubungi pelanggan melalui email dalam tempoh 24 JAM bagi pengesahan penerimaan pesanan serta memaklumkan JUMLAH BAYARAN dan CARA PEMBAYARAN.
- Pembayaran KESELURUHAN mestilah dilakukan dalam tempoh 48 JAM selepas pengesahan penerimaan pesanan. Jika tidak, pihak kami terpaksa membatalkan pesanan.
- Sila emailkan bukti pembayaran ke miles2urdoor@gmail.com
- 'Tracking Number' akan di EMAILKAN kepada pelanggan selepas barangan diposkan.
- Sila buat semakan terperinci atau mengEmailkan pertanyaan ke miles2urdoor@gmail.com sebelum membuat pesanan bagi memastikan barangan adalah seperti yang dikehendaki kerana buat masa sekarang semua barangan adalah NON-RETURNABLE and NON-EXCHANGEABLE
- Sebarang kehilangan/kerosakan semasa penghantaran adalah TANGGUNGJAWAB pelanggan.Namun begitu, pihak kami akan sedaya upaya memastikan proses P&P adalah sebaik mungkin.
- Kebanyakan barangan yang diiklankan di blog adalah dari luar negara dan adalah READY STOCK di Malaysia MELAINKAN dinyatakan yang selainnya.
- Bagi sesetengah barang yang belum tiba, sila semak Estimate Time Arrival (ETA) sebelum membuat pesanan bagi mengetahui jangkaan ketibaan barangan ke pelanggan.
- Semua barangan akan diposkan melalui POSLAJU MALAYSIA tetapi pelanggan boleh memilih untuk menggunakan courier yang lain dengan KOS tambahan.
- Pihak kami juga menyediakan perkhidmatan pembungkusan hadiah pada kos yang sangat berpatutan mengikut kehendak pelanggan.
T &C
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment